Kampanja “GO WITH THE FLAW”
Nadahnuta ljudskim nesavršenostima, kampanja Go with the Flaw želi inspirirati ljude ne samo da prihvate svoje mane, nego da s ponosom nose sve svoje nesavršenosti te ih pretvore u pozitivne osobine.
„Biti jedinstven je puno ljepše nego biti savršen“, rekao je kreativni direktor Diesela, Nicola Formichetti. „Društvo nas stalno potiče da moramo biti savršeni, ali savršenost je dosadna. Svijet treba prigrliti nesavršenosti, one su draž koja životu daje posebnu vrijednost.“
Koncept Go with the Flaw predstavljen je kroz romantičnu priču o djevojci i momku koji se sastaju i zaljubljuju u istom trenutku kad oboje odluče zanemariti svoje očite nedostatke. Kratki film u režiji Francois Rousseleta “What’s a matter baby”, otkriva da će naši nedostaci uvijek biti jači od svih naših pokušaja da ih sakrijemo. Stoga, zašto ih ne bismo prihvatili, uživali u njima i zadržali svijet upravo onakvim kakav i jest: lijep s nesavršenostima.
Ovom pričom, predstavljena je nova kolekcija koja potiče iskonske elemente Diesela.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2018.
Novo poglavlje za Diesel započinje kolekcijom za proljeće / ljeto 2018. s autentičnom vibrom devedesetih godina uz naglasak neizostavnih prepoznatljivih Diesel elemenata, koja ohrabruje samoosviještenost i stvara jedinstveni stil kombinirajući naizgled nespojive komade.
Diesel, poznati talijanski brand, jedan je od najpopularnijih na europskom tržištu. Osnovao ga je Talijan Renzo Rosso 1978. godine i od samih početaka bilježi neprestani rast. Godišnje proizvodi više od 3000 novih artikala, koji su rezultat velike kreativne slobode i neprestane inovacije.